Veilig thuis !! - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu Veilig thuis !! - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Veilig thuis !!

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

14 September 2011 | Nederland, Maarssen

Hallo volgers !! Na nog een mooie spannende rit, hebben wij Luxemburg verlaten en zijn op huis aangegaan. Onderweg nog even stoppen voor de nodige souvenirs en dan....rap aan op huus.

Bij het verlaten van Hoscheid hadden we een lichte neerslag maar al snel veranderde dat in een aangename temperatuur. Nog even voor de grens de laatste goedkope liters benzine tanken en dan via Luik op Maastricht aan. De laatste stop werd gemaakt bij wegrestaurant De Meiberg, voor een hapje en een drankje.

Terug kijkend op de vakantie hebben we echt genoten en geluk gehad met het weer. Ook de verzorging in Saint Moreil, in hotel de Montaletang, door Edit en Noud, zullen we niet snel vergeten. In totaal hebben we zo´n 2500 km verreden. De motoren hebben het goed gedaan en waren uiterst betrouwbaar.

De plannen voor volgend jaar liggen alweer op tafel. Mocht je geïnteresseerd zijn, informeer rustig naar de mogelijkheden. Ook met een auto is de rit te doen.

Nogmaals, iedereen dank die ons "volgde", mailde, sms´tje of zijn of haar verhaaltje schreef op de site.

Tot een volgend keer maar weer.

Ed & Dirk

• 20 September 2011 - 23:51

Monique:

Hai Dirk,

Hoe is het met je lenzen gegaan?

Groetjes van
    je C.T.L.Specialiste