Dagje regen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu Dagje regen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Dagje regen

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

07 September 2011 | Frankrijk, Parijs

Na genoten te hebben van onze nachtrust werden we wakker en begaven we ons naar de ontbijttafel. Naast ons was er slechts nog een gast in het hotel en het ontbijt stond klaar in de gezamenlijke ruimte. Deze ruimte is normaal bedoeld als cafe / huiskamer. Tijdens het ontbijt werd het ons duidelijk dat het geen weer zou worden om een stukje te gaan rijden. Het was erg donker weer en het plensde constant. De dag maar in het hotel doorgebracht. Hierbij werden we middels spelletjes bezig gehouden door de eigenaresse van het hotel. Hierbij werd de nodige drank vertrekt. In de middag kwam er een klein hapje op tafel en in de avond kwamen twee nederlandse gasten aanschuiven aan de eettafel. Er werd voldoende eten geserveerd om het hele dorp te voorzien. Wij aten in ieder geval een dode eend. Lekker sla erbij en iets van een omelet. Daarna een toetje en natuurlijk afgemaakt met een kop koffie. In de avond kwam de wijnfles weer op tafel en moesten we met de eigenaresse nog maar eens even een kaartspelletje doen. Omstreeks 00.20 uur hebben we de luiken maar gesloten. Blijkt dat het zeer lastig is om verbindingen tot stand te brengen. Daar waar mogelijk zullen we in ieder geval verslag doen.

Groet vanuit Limoges.