stukje lopen en stukje rijden - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu stukje lopen en stukje rijden - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu

stukje lopen en stukje rijden

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

09 September 2011 | Frankrijk, Parijs

Het beloofde een prachtige dag te worden. In de ochtend was et wel vochtig maara het zonnetje scheen. We bedachten dat het wel eens lekker zou zijn om maar eens een stukje in de bossen rondom het hotel te gaan lopen anders zouden we zo langzamerhand dicht groeien van het lekkere en vele eten van Edith ( de vrouw van de uitbater). Aan Naud werd een route gevraagd en wij gingen blij van zin de paden op. Na een klim van enkele honderden meters gingen we daadwerkelijk het bospad op en liepen op deze manier de heuvel rond. Als je nu denkt nou dat is een makkie kan ik vertellen dat dit niet zo was. Op enig moment kregen we wat last van strakke kuiten en net toen we dachten dat we het ergste hadden gehad.moesten we nog over een smal bospad met hoge begroeiing wat door en door nat was. Onze gympen konden daar niet echt goed tegen en we kregen last van natte sokken en voeten. Na anderhalf uur te hebben gelopen kwamen we terug bij het hotel. Na een drankje zijn we op pad gegaan met de motor en hebben een erg groot stuwmeer bezocht wat slechts op een afstand van één uur rijden van ons hotel was gelegen. Prachtige vergezichten en zicht op het meer deden ons enkele keren stoppen om van het uitzicht te genieten.
Na dit gebeuren gingen we naar het hotel. Na wat te hebben gedronken hebben we ons vermaakt in de speeltuin van het hotel tot de broeken waren versleten en de uitbater mij ( Ed) met enig geweld van de glijbaan verwijderde. Hierbij gaf hij aan dat we nog maar een nachtje mochten blijven omdat hij ons nu wel zat was. Edith nam het echter voor ons op en maakte een geweldig menu voor ons klaar. Na even de dag doorgenomen te hebben onder genot van van een paar kleine glaasjes drinken gingen we op tijd naar onze hut en vielen moe en voldaan op bed.

• 10 September 2011 - 20:45

Wendy:

@ed, dus nu kan je schommel eindelijk verkocht worden?