Op de Franse Tour - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu Op de Franse Tour - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Op de Franse Tour

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

18 Augustus 2011 | Nederland, Maarssen

Nog heel even en dan gaan we weer. Wij, Dirk & Ed,gaan, hopelijk, het zonnige zuiden van Frankrijk opzoeken.

Net zoals vorige jaar, zijn wij van plan om onze belevenissen met jullie te delen. Wil je dat niet ? Stuur dan even een berichtje retour en halen we je van de mailinglist.

Op zaterdag, 3 september a.s. is het vertrek gepland. Ons doel ligt in het zuiden van Frankrijk, Montaletang waar het momenteel gemiddeld 28 graden is.
Wil je ons tijdelijk verblijf keuren? kijk dan even bij www.montaletang.com

Dit is het 2e jaar dat wij een dergelijke tocht ondernemen. Wil je ook mee? Al ben je met de auto, het is allemaal mogelijk. Wij zetten de route uit en geven je de mooiste plekjes op in Frankrijk. Ook halverwege de "toer" verlaten of instappen is mogelijk.

Veel leesplezier,

Dirk & Ed.

• 18 Augustus 2011 - 17:04

Ed:

Het zijn nog een paar lange dagen voor we weg gaan. Ik kijk er naar uit.

Het zal een leuke mooie en interessante reis worden. We gaan proberen om de glimmende kant boven te houden en te gaan genieten van het hopenlijk mooie weer en het schitterende landschap.

Laten we het nog maar niet hebben over het eten en het glaasje wijn wat erbij hoort. Hierover zullen we zeker gaan schrijven.

• 18 Augustus 2011 - 18:27

Ben:

Beter weer als hier in iedergeval. Wel weer een heel eind hoor. Pfff wordt al moe als ik er aan denk. Maar lijkt me wel weer een uitdaging voor jullie.

• 21 Augustus 2011 - 15:06

Hans:

Suc6 en veel plezier. Houd de glimmende kant boven, want volgend jaar weer naar Duitsland:-)