Nog heel even - Reisverslag uit De Meern, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu Nog heel even - Reisverslag uit De Meern, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Nog heel even

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

01 September 2011 | Nederland, De Meern

Om al enigszins in de stemming te komen heb ik (Ed) vandaag al wat spullen bij elkaar gezocht die mee moeten op reis. Het vakantiegevoel begint al wat te komen. Voordat ik ga vetrekken moet ik even nog wat aan de buitenzijde van het huis schilderen maar daar heb ik niet heel veel zin in. Het weer is er vadaag goed voor dus toch maar even aan de klus begonnen. Tussendoor maar even wat batterijen opladen van fototoestel, navigatie, telefoon enz. en natuurlijk een stukje in het verslag maken om iedereen, die dat leuk vind, toch te informeren naar de stand van zaken. Morgen is voor mij de grote dag. Dan ga ik de motor even glimmend maken. De uitlaat van mijn motor heeft te maken met plotselinge invallende gaatjes. Hierdoor geeft hij wel een stoer geluid. Als ik terug ben zal ik de uitlaat compleet laten vervangen omdat dat echt nodig is. In de vakantie nog maar genieten van het bijzondere geluid. Zo kan Dirk goed horen waar ik ben. Dan morgen ook de spullen inpakken, de laatste dingen doen en dan zaterdagmorgen.............GO.

• 02 September 2011 - 08:01

Martin En Charmaine:

Vanuit het zonnige Griekenland wensen wij jullie een hele goeie reis en vakantie toe!!!!!!

Groetjes