Alles weer netjes - Reisverslag uit De Meern, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu Alles weer netjes - Reisverslag uit De Meern, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Alles weer netjes

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

02 September 2011 | Nederland, De Meern

Ik ben vandaag erg druk geweest. De motor gewassen en gepoetst. Hij staat er erg mooi bij. Dat moet ooko wel want in het buitenland moeten we overkomen als een proper volkje. De spullen welke ik moet meenemen liggen klaar. Wel voor de zekerheid wat extra kleding ingepakt want we weten nog niet wat voor weer het gaat worden. Nog even de allerlaatste kleine dingen doen en vanavond al wat genieten van de welverdiende rust. Even plat op de rug voor de TV, biertje drinken en dan slapie doen want morgen is de grote dag. Dirk en ik zijn van plan om snel door Belgie heen te rijden en vanaf de Franse grens het heel rustig aan te doen naar ons eerst overnachtingsadres. Dat betekent dat er bina elke dag wat te lezen is in ons verslag.