De kop is eraf en een probleempje - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu De kop is eraf en een probleempje - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu

De kop is eraf en een probleempje

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

03 September 2011 | Frankrijk, Reims

Vanmorgen was het dan zover. Precies op tijd, 10 uur zijn we vertrokken in de richting van Frankrijk. Na 1 1/2 uur rijden zijn we gestopt in België. Daar hebben we getankt en was fris gedronken. De temperatuur liep in de middag snel op naar de 30 graden. Omstreeks 13.00 zijn we gestopt voor een heerlijke maal. En wat hadden ze daar.......halve kippen, tenminste het was een hele....Heerlijk buiten op een gazon zitten snacken. Dan weer verder. Plotseling ging kamikaza Dirk vliegen. Een gat in het wegdek zorgde er voor dat de fiets van Dirk met een snelheid van ongeveer 130 km per uur, 40 cm van de grond los kwam. Wonder boven wonder ging de fiets rechtdoor en liep het allemaal goed af. Uiteindelijk kwamen wij omstreeks 17.00 uur aan in het hotel.
Op onze beste Frans vertelden wij dat wij een kamer hadden gereserveerd met "Wieffie" en twee bedden. De receptioniste vertelde nog dat de "Wieffie" gratis was,dus bestelden wij er twee. Helaas maar dat begreep ze niet. Zij begon spontaan de code van het netwerk op te noemen.
Daar moesten wij het maar mee doen. Helaas dus, wij moeten het maar zonder doen, maar het netwerk is prima. De kamer is ook aardig, vanavond gaan we vroeg op stok.....Groeten uit een warm Reims.

• 04 September 2011 - 13:51

WoutdeWout:

Nou Dirk daar lag je bijna met je nieuwe ogen op de Franse Kasseien. Beetje uitkijken hoor. Is bij jullie warmer dan hier lees ik al. Hier verder alles goed op de 1e verdieping en we blijven je belevenissen volgen.
    De lach van de dag bewaar ik voor je.
    WH

• 04 September 2011 - 18:34

Wendy:

Ed, heb je Dirk jouw wazige lenzen geleend voor de rit? Als second opinion. Fraai is dat!
    Verbaasd me niks dat je al aan de chickies heb gezeten..poulepoule :)

groetjes, wen