Wat doet het weer? - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu Wat doet het weer? - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Wat doet het weer?

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

04 September 2011 | Frankrijk, Troyes

Hallo, daar zijn we weer.Afgelopen nacht heeft het hier vreselijk geregend. De motoren waren vanmorgen aardig nat.
Tijdens de gebruikelijke inspectie bleek de motor van Dirk toch een klein mankement hebben opgelopen. Vermoedelijk door de vliegles met harde landing is het lampje van het achterlicht defect geraakt. Eeffe sleutelen dus en alles is weer naar wens.
De rit van vandaag leidde door het mooie Vieux o.i.d. gebied. Het weer was fantastisch en even na de middag zaten we in Troyes. In deze plaats hebben wij een bezoek gebracht aan een geweldige basiliek. Tegen over deze "kerk" was een kroegje waar wij de middag, na een rondje om kerk gelopen te hebben, hebben doorgebracht. Ons oog viel op een bedelaarsstel dat ons liet denken aan de film, hear no evil,see no evil. De vrouw was stekeblind en de man was verlamd.......Wat bleek!!!!! Na een uur liep de vrouw plotseling weg en ging inkopen doen bij de bakker. Daarbij stak ze zonder problemen de rijbaan over. Ook de "invalide" man kon een afstand van 50 m afleggen in bijna een WR record van 3 minuten om shag te kopen.
Jullie begrijpen zeker wel, dat WIJ onze donatie hebben terug gehaald.Verder hebben wij ons kostelijk vermaakt. Ook vanwege het mooie Frankrijk wat voorbij kwam rijden. (zie foto)Het hotel waar wij verblijven is prima. De motoren staan op een afgesloten binnen plaats.
Tot later.....

• 04 September 2011 - 19:21

Gerda:

Wel jammer dat dit wiefie al voorzien is van een Duitser.Ha.Ha.
    Geniet ervan!
    En Dick misschien toch nog een mooie rood/witte stok? Doei

• 04 September 2011 - 20:38

Marga:

hopelijk kan je je ogen op de weg houden als er zulke wiefie's voorbij rijden

leuk verslag tot nu toe

groet Marga D

• 05 September 2011 - 09:47

Greet:

he motormuizen,jullie gaan toch om te toeren , en wat blijkt, zitten ze gewoon de hele middag in de kroeg!!!!.jullie hadden toch beter in die kerk kunnen gaan? Hihihi Veel plezier weer op het vervolg van jullie reis.Groetjes Greet.