Oogjes " vernieuwd met een scherpe blik " - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu Oogjes " vernieuwd met een scherpe blik " - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van DJ Jong - WaarBenJij.nu

Oogjes " vernieuwd met een scherpe blik "

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

02 September 2011 | Nederland, Maarssen

Ook ik ben er geheel klaar voor. Vandaag laatste controle en "hulpmiddelen" aangeschaft bij "Specsavers". Toffe lui daar die "oog" hebben voor jouw zaak.

Gelukkig hoef ik niet met de bekende witte stok met rode ringen langs ´s Heerens wegen in Limoges te komen.Wel blijft het linkeroog een aandachtspuntje houden maar dat hou ik zelf wel scherp in de gaten. Dank aan M&M of te wel Monique en Mark.

Om de glimmende kant van de fiets boven te houden, heb ik vandaag maar even de fiets gepoetst en volledig bepakt. Nou lees ik dat Ed extra regenkleding heeft meegenomen, wel ik neem genoegen met mijn "Batmanpak" en lederen string in de vorm van een zwembroek. Het moet voldoende zijn om de komende 14 dagen door te komen.

Jullie gaan zeker nog van ons horen, sportmaatjes....train ze. En wees lief voor de beesjes !!

Vergeten jullie niet het voer bij mij op tijd te bestellen !!!!! Doe het eventueel in een verzamel mail naar Kasteelzicht en ik regel de zaakjes vanuit het warm zuiden.

Gr. DJ

  • 02 September 2011 - 18:20

    Saskia:

    Zo heren, ik zie dat jullie er helemaal klaar voor zijn....en fijn te horen Dirk dat je ogen "goedgekeurd"zijn ! Ik wens jullie heel veel plezier. !!! Leuk dat ik jullie op deze manier een beetje in "de gaten" kan houden, ik ben erg benieuwd wat jullie gaan meemaken....geniet er van ! Groetjes, Saskia

  • 02 September 2011 - 20:55

    Marga:

    ook van mij een te gekke vakantie toegewenst en geniet van al het moois dat jullie tegen komen
    ik ga zeker de reis volgen via de site leuk om jullie belevenissen te lezen
    veel rijplezier en doe voorzichtig
    groetjes Marga

  • 03 September 2011 - 07:41

    Gerda:

    Na alles nog een keer of 10 nagekeken te hebben is het dan zover!
    Na een stevige uitsmijter is ie dus vertrokken . Ed ook voor jou een hele fijne rit en zoals jij altijd zegt "houdt de glimmende kant boven".
    en wie weet vinden jullie vanavond nog een"wiefie"
    Goede reis . Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

DJ

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 29460

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 04 Juli 2014

Camperen in Frankrijk

24 Augustus 2013 - 12 September 2013

Derde Franse Tour

03 September 2011 - 14 September 2011

Tweede reis

21 Augustus 2010 - 09 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: