1e dagen - Reisverslag uit Cabourg, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu 1e dagen - Reisverslag uit Cabourg, Frankrijk van DJ Jong - WaarBenJij.nu

1e dagen

Door: kasteelzicht

Blijf op de hoogte en volg DJ

23 Augustus 2010 | Frankrijk, Cabourg

hallo, hier een bericht van ons. Alles gaat tot nu goed. De motoren gedragen zich prima met dit warme weer. Zaterdag zijn we via de kust van Belgie naar Frankrijk gereden. Rond 12.00 uurreden weFrankrijk binnen. Al snel reden welangs oorlogsgraven uit de 1e wereldoorlog. Omstreeks 16.00 u kwamen we in rang du fliers aan. Het hotelletje is te vergelijken met Allo Allo met monsieur Rene. Geweldig en goed verzorgd. ,s Avonds aan de wijn en biergezeten terwijkMadame Edith een stukje speelde.De eigenaar was een BMW liefhebber en had een kast vol miniaturen staan. Gisteren vertrokken uit rang du flers richting Cabourg. In totaal 750 km gereden. Marja weet niet van ophouden,zij heeft nog een extra ritje gereden. Vandaag doen wij het rustig aan en brengen een bezoek aan de D-day stranden. Marga is vroeg vertrokken voor een rondrit. Tot zover maar weer.Groeten Ed, Erik,Natacha (deukje imago,hihi)@ Dirk.

• 23 Augustus 2010 - 09:21

Harry:

hey jullie daar in het warme weer. ben jaloers op jullie, heb net 4 honden in de stromende regen uitgelaten... geniet er lekker van en kom allen weer veilig terug.

Groetjes Harry

• 23 Augustus 2010 - 10:10

John:

Motormuizen, maak maar veeel foto's!! Kunnen we die een x onder het genot van een biertje bekijken op de club.

Veel plezier nog.
    John

• 23 Augustus 2010 - 10:47

Ben:

Goed om te horen dat alles goed gaat. Het weer is hier slecht, jullie hebben waarschijnlijk beter weer. Doe voorzichtig en rustig aan want er moeten nog een hoop kilometers gemaakt worden.

• 23 Augustus 2010 - 15:04

Gerda:

Nou ,dan was je wel helemaal in je element in dat hotel!!!Was er ook een Mimi la Bonck,denk het niet ,want die is thuis gebleven!!![grapje] Veel plezier nog en denk eraan het is een vakantie.Groetje Mimi

• 24 Augustus 2010 - 20:55

Pim:

allo allo, ici x-land, viel wind 'ier, met soms een sonnetje.
    geniet en rij voorzichtig.
    groetjes van Pim met "une bièrre à la precion". zou ik het liefste nu eventjes drinken, maar moet morgen om 6.15 op om weer te gaan werken.